Vi har flyttat! Vi finns nu mera på:
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

http://www.segalovers.se/


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

The Duce has entered Sega.forumotion.net!

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1The Duce has entered Sega.forumotion.net! Empty The Duce has entered Sega.forumotion.net! mån mar 28, 2011 8:31 pm

WERY

WERY

Hejsan, ni känner mig troligtvis som WERY på andra sajter som Nesdb, Arkadtorget och Flashback Smile

Är officiellt samlare sen 2003 och det var faktiskt Mega Drive som blev första samlarkonsolen ihop med Playstation 2. Dock såldes min samling på segaprylar av för över ett år sedan och jag fick inte mycket för grejerna vilket gjorde mig besviken över att ha samlat på det. Nu är jag tillbaka på att samla Sega och har just nu en Master System(den första modellen som är bättre än dom 2 senare) samt en Mega CD2 komplett. Skalla skaffa en MD2 samt SC-3000 och bra spel till alla 3 formaten så där har vi mina planer på samlandet av Sega. Även ett Sega-dedikerat kabinett står på önskelistan så hoppas det ska bli nåt med den dealen också

Samlar på många olika format och ska börja med vissa och vilka som är vilka ser ni i listan nedan. Jag har eftersträvat att placera allt i den ordningen dom prioriteras

SAMLAR PÅ FÖLJANDE:

Nintendo Entertainment System/Famicom: Den största satsningen. Alla USA och SCN spel. Vill även ha alla bra till famicom. Enheter från Sverige, USA och Japan.

Arkad: Jamma PCB, MVS, CPS och CPS2
Spel samt hårdvara från Japan, USA och Sverige

Super Nintendo/Super Famicom: Endast spel jag gillar. SCN, UKV, EUR och USA ska dom vara märkta samt bra spel till SFC. Endast SFC, SnesUSA och Snes SCN/UKV enheter

Neo-Geo AES: Endast spel jag gillar. Spel från Japan och USA. Endast japanska enheter

Jaguar: Helst spel/enheter från USA. JaguarCD enheter/spel

7800 ProSystem: Enheter o spel från USA. Ska ha alla retails som släpptes i USA

5200 SuperSystem: Endast 4-port enheter. Alla retails som släpptes i USA

Odyssey 2: Enheter och spel från USA. Alla retails från USA

Video Computer System: Bara spel från USA just nu

Mega Drive: MD2 samt CD2 med bra spel. Helst europeiska

Playstation 2: Bra spel till formatet. För tillfället endast europeiska spel/enheter

MSX: Enheter och spel från Japan

Master System: Bra spel och modell 1 av enheten som har scart och bara europeiskt

Playstation 1: De få spel som var bra till detta mediokra format. Kanske en enhet. Bara från Europa

SKA BÖRJA MED:

ColecoVision: Spel och enheter

SC-3000: Endast Segamärkta enheter. Helst Japanska samt spel

Amiga CD32: Europeiska enheter och spel

AlmostOriginal

AlmostOriginal
Admin / Grundare
Admin / Grundare

Välkommen WERY cheers Roligt med någon som samlar på flera format. I love you

https://sega.swedishforum.net

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet